mandag den 24. juni 2013

Flæsekjole til kusine Celina

Forleden viste jeg et lille glimt af et igangværende syprojekt, og den erfarne/sykyndige læser havde nok allerede regnet ud at hemmeligheden gemte på endnu en Camillekjole. Denne gang er det Karlas kusine, Celina, som skal forkæles - hun bliver nemlig 3 år i dag. Den syet den i pink/lilla Phoebe, og jeg har brugt alle ledige stunder og aftener til at få den færdig. Med i pakken ligger også et par flæsebuker (som jeg desværre ikke nåede at få taget billede af), og jeg håber at begge dele bringer glæde og falder i både mor og datters smag...

21 kommentarer:

  1. Heldige lille Celina. Kjolen er så fin, og med flæsebukser i pakken også kan det da kun blive et hit. Det er ren luksus at være på gave med dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg i hvert fald :) Føler også at der ligger mange flere følelser i sådan en gave - og jeg kan da kun sige i lige måde; Karla er virkelig glad for sit pusleunderlag, som bliver brugt flittigt!

      Slet
  2. Hvor er den gennemført smuk. Hvor er mønstret fra?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina, det er fine ord fra sådan en flittig syerske som dig :)
      Mønsteret er Marapyttas, så du må en tur på syskolen hos dygtige Line...

      Slet
  3. Hvor er den altså fin Anita, man er jo tæt på at ønske sig tilbage til lille-pige tiden bare for at få sådan en kjole ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg er også interesseret i at vide hvor mønsteret er fra?

      Slet
    2. Ja det er enhver lillepigedrøm med flæser og blomster.
      Som jeg skrev til Christina er mønsteret Marapyttas, og jeg kan kun anbefale hendes workshops/syskolen.

      Slet
  4. Rigtig flot og dejlig sommerlig, selvom den da også kan bruges på køligere dag med strømpebukser til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan den nemlig, og som en lang tunika til et par leggings.

      Slet
  5. Den er så fin og så lyser den at sol, sommer og bare tæer
    Kh Signe

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja Signe lige præsic, jeg kan lige se det for mig :)

      Slet
  6. Den er vildt fin i det print! Den skal modtageren nok blive lykkelig for!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Camilla, syntes også det er utroligt som prints gør sig forskelligt på foskellige mønstre - nogle fungerer klart bedre end andre. Denne er rigtig fin syntes jeg...

      Slet
  7. Jeg er sikker på, at begge ting bringer glæde. Det ser SÅ fint ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Signe, jeg er også spændt på reaktionen :)

      Slet
  8. Yndigere end yndig! Mon ikke hun bliver glad for sin Camille? KH K :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Kirsten, dét håber jeg - Karla var i hvert fald meget interesseret...
      Kh Anita

      Slet
  9. Den er super sød og vil helt sikkert skabe masser af glæde! Suer flot arbejde:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Mette, jeg er også rigtig stolt af resultatet :)
      Ha en dejlig uge. Kh Anita

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.