torsdag den 28. august 2014

Siden sidst




Hold op hvor er det længe siden... Sommeren bare fløj af sted, og var generelt alt for kort. Vores ferie i det Sydfranske blev afløst af en lige så dejlig og varm ferie herhjemme, som bød på strandture, badebassin og rosé i rigelige mængder - og ikke mindst en dejlig tur til det nordjyske for at besøge hende her.

Sommeren stod også på en helt særlig firs års fødselsdag, som blev holdt i skønne Kongens Have, i Orangeriet, som er et fantastisk sted. Gaven bestod af en kurv med udvalgte lækkerier, som jeg ved at fødselaren satte stor pris på.  


1 kommentar:

  1. Sikke en dejlig flok piger. Det var simpelthen så skønt at få besøg af jer i sommers. :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.