lørdag den 13. september 2014

Rød som Reima

 
Når det ellers passer den lille krudtugle, kan hun godt give den gas foran kameraet, og om det var de søde sager eller det som altid hyggelige og festlige Reima arrangement på børnenes præmisser, skal jeg ikke kunne sige, men hun hyggede sig - og jeg ligeså. 

Det er ingen hemmelighed at jeg er ret glad for Reimas overtøj, som vi har brugt til Karla siden hun var helt lille, og denne gang faldt vi begge for den flotte Reimarøde dunjakke med pels, som også fås i en flot marineblå. Eftersom Karla allerede er vokset ud af denne vildt lækre sag fra sidste år, bør vi nok snart se os om efter en ny vinterjakke. Der er i hvert fald ingen tvivl om at Reima endnu engang er blandt favoritterne.

Som altid i Reimas univers er der knald på farverne, så med mindre du er favreforskrækket på dine børns vegne, er der rigtig mange flotte modeller at vælge imellem. Som det ses lige her er jeg ret vild med den Reimarøde, som faktisk klæder både piger og drenge. Overgangsdragten, som vi har været super glade for, og som heldigvis stadig passer den hurtigtvoksende krudtugle, nu også fås i en vatteret udgave.

3 kommentarer:

  1. Jakken ser også dejlig vamset ud. Måske er rød ikke lige i linje med douce og mørke farver, som storhitter i blogssfæren, men det er dælme da til at se sit barn i mængden med en rød farve. :-D

    Min moster gav konsekvent børnene røde bluser og jakker på, når de var på shopping, for så var de til at spotte i butikkerne. Bare et fif herfra.

    SvarSlet
  2. Jeg må ærligt indrømme, at vi aldrig har haft noget Reima-overtøj, skønt jeg hører meget godt om det. Sådan er det nok ofte, man finder en god ting, og så holder man sig til det mærke - sådan er det i hvert fald hos os (Didriksons flyverdragter og Didriksons eller Danefæ jakker). Den røde dunjakke er dog vildt fin, og hvis ikke det var fordi, at vinterjakkerne allerede er indkøbt, så ville jeg have den med i overvejelserne.
    /tina

    SvarSlet
  3. Hun er bare lækker hende Karla :0) og fin i den røde jakke. Vi havde en Reima flyverdragt da Silke var ca 5 år (nu 13 1/2) og den gik i arv til lillebror, utrolig så let og tynd og virkelig varm og vandtæt. Desværre har jeg alle andre år valgt andre mærker pga. udseendet, ver de terre, Hummel, Molo men jeg anbefaler gerne Reima alligevel hvis barnet skal have bevægelsefrihed.

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.