søndag den 26. oktober 2014

Milk Copenhagen event

 Læsestof til mor og den fineste maske til pigerne
Det smukkeste print fra Milk Copenhagen
Det fine resultat af Karlas krearier
pels / print / pallietter

Hygge med Amiras skønne piger

I sidste weekend var jeg inviteret til et skønt blogevent med det danske børnetøjsmærke Milk Copenhagen. Det var en formiddag i selskab med de sødeste bloggere og deres børn. Jeg havde vanen tro taget Karla med, og hun hyggede sig med at kreere de fineste kastanjefigurer, alt imens jeg sugede til mig af inspiration og krydsede af på min indre ønskeliste til pigernes efterårsgarderobe.

Jeg har tidligere købt Milk Copenhagen til begge piger; både online via deres webshop og for nylig afholdte jeg mit første homeshoppingevent - så det var et dejligt gensyn med de i alt 120 styles fra AW14 kollektionen. Det var især spændende at høre Trine fortælle om sine tanker bag designet; mode i børnehøjde, hvor alt er tilladt og priserne er på et niveau, hvor alle kan være med - og som hun siger "hos Milk Copenhagen betaler man ikke for et dyrt navn, men for god kvalitet og moderigtigt tøj med kant."

Universet spænder bredt og rummer alt fra casual sweats, glamour, pailletter, camouflage, fine prints, varmt overtøj og blødt undertøj og nattøj. Jeg forelskede mig blandt andet i den lækreste vinterjakke til Karla, og jeg har shoppet den fine Smilla t-shirt til begge piger.

En af de absolutte fordele ved Milk Copenhagen er - foruden de fornuftige priser - at hele kollektionen kan sammensættes på kryds og tværs, hvilket er smart når ens 3-årige gerne selv vil vælge tøj om morgenen... Netop det er en af grundideerne bag konceptet; børn skal være børn, og skal kunne klæde sig på efter deres egne præmisser - om det er sødt, sjovt, skævt, hyggeligt eller sejt...
 
Hvis I skulle have lyst til at se mere til MILK Copenhagen er de at finde på både facebook og instagram.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.