mandag den 20. oktober 2014

New In


Den er egentlig ikke helt ny, men det er en af de bedste anskaffelser til garderoben dette efterår. Den lækre efterårsstrik Ebba Knit Tunic fra Black Swan. Jeg er nærmest flyttet ind i den, så behagelig er den - og så er den lige så blød og lækker, som den ser ud. Den er super enkel, og alligevel med de velkendte Black Swan detaljer, der gør hele forskellen. Jeg er vild med de grove lynlåse, som understreger den grove strik, og det passer perfekt til tykke strømpebukser og min yndlingsstøvlet med en lille hæl, der giver lidt længere ben...

Den faste læser ved, at jeg er trofast Black Swan kunde og værtinde - og om det er forårs- eller efterårskollektionen gør ingen forskel, og denne kollektion er bestemt ingen undtagelse. Udover den varme striktunika er jeg faldet for Eva Lace dress med den lækre coatede blonde, som Trine har stylet super flot! Jeg var nemlig i tvivl om den kunne bruges til hverdagsbrug, men Trine har stylet den på en overbevisende måde, og havde jeg ikke allerede klikket den hjem, var den røget i kurven. Se selv hvordan hun får det til at se så legende let - og alligevel super tjekket ud.

2 kommentarer:

  1. Den er da også skide god til dig, waou :0) Havde godt luret lidt på den kjole med blonde, den er virkelig smuk. Lagde dog også mærke til at du blev nævnt som Anja/Ajna ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er SÅ glad for den, især nu det er lidt koldere i vejret. Virkelig ærgerligt med næste mandag, kunne ha' været så hyggeligt :) Forhåbentlig næste gang... :)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.