tirsdag den 28. oktober 2014

Rikki Tikki Company vinder...



Hverdagen sneg sig ind på mig og før jeg fik set mig om gik vi over til vintertid, og hvad er mere rammende for denne kolde tid vi nu går ind i, end at putte sig under en dejlig varm dyne i det fineste sengetøj.

Inden jeg afslører vinderen, vil jeg takke alle jer, der ville være med i denne fine give away. Tak for de mange kommentarer. Det har været spændende at se og læse om alle jeres favoritter, og jeg har fået øjnene op for andre af de smukke designs. Ikke mindst en stor tak til Rikki Tikki Company.

- og nu til vinderen, som kan glæde sig til et valgfrist sæt sengetøj fra Rikki Tikki Company. Tillykke til Tina - vil du venligst sende mig en mail, så sørger jeg for at du får tilsendt det ønskede sæt.

Om end jeg gerne ville, kunne jeg ikke forære jer alle et flot sæt sengetøj, men i stedet kan jeg glæde jer med at Rikki Tikki Company har udsalg på  mange af deres sengesæt, og man kan spare op til 40% - se bare her . Jeg kunne i hvert fald nemt blive fristet af de flotte designs... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.